Sıramatik ve Kiosk Sistemleri

Arella sıramatik sistemi temel olarak, bir servis merkezindeki müşteri etkileşimlerini yönetmek ve analiz etmek için tasarlanmış teknolojik bir çözümdür. Sistem, gün boyunca müşteri akışını yöneterek ve analiz ederek tıkanıklığın giderilmesini amaçlamaktadır. Sıramatik sistemleri, hastaneler, belediyeler, noterler, bankalar, klinikler, şirketler ve diğer kuruluşlar için zaman kaybı ve emek israfını azaltırken, müşteri memnuniyeti ve personel verimliliğinin artmasına da önemli katkı sağlar. Digimat sıra çağrı sistemi, size sınırsız sayıda kuyruk ve işlem olanağı sağlar. Aynı zamanda tek bir sistemde 50’nin üzerinde operatöre sahip olmanıza izin verir. Sistem, hem yazılım hem de fiziksel kontrol panelleri tarafından yönetilmektedir.

 

Verileri performansa dönüştürün;
Arella sıramatik sisteminde gerçekleştirilen her işlem, servis yöneticilerinin servis performansı ile ilgili gerçek zamanlı bilgilere ve geçmiş istatistiklerine erişmelerini sağlayan değerli verilere dönüştürülür.

 

Kuyruk yönetimi alanındaki uzun yıllara dayanan deneyimimiz çok işlevli sistemler üretmemizi sağlar.

 

Arella Sıramatik Sistemi
En basit işlemleri yapmak için sırada beklemek, insanlara ve organizasyona yönelik en büyük sorunlardan biridir. Normalda bir kişi basit bir iş yapmaya ya da faturasını ödemey gider ve sırası ne zaman geleceğini bilemediği için işini tamamlamadan döner. Böyle bir durum özellikle nüfus yoğunluğunun yüksek olduğu şehirlerde hem müşteri hem de kuruluş için bir kayıp olarak değerlendirildi. Müşteri, zaman kaybedecek ve kurum müşterilerini kaybedebilir.
Bu nedenle, kurumların, kuruluşların ve hastanelerin sahipleri her zaman bu sorunun çözümünü düşünmektedir. Sıra yönetim sistemi (sıramatik) bu çözümlerin en önemlilerden biridir. Bu sistem müşteri sıralarını kolayca ve pratik olarak düzenir. Öyleyse tıkanıklığı azaltır aynı zamanda müşterilere ve çalışanlara yönelik işlemleri kolaylaştırır.

 

Bu sistemler, bankalar, şirketler, hastaneler, klinikler ve diğer kuruluşlarda için zaman kaybı, çaba ve kayıplarının azaltılmasını sağlamak için kullanılabilir. Öte yandan, uygun ve esnek müşteri hizmetleri sunar.


Kuruluşun isteğine göre bir sistem tasarlarken, şirketin ve müşterilerin farklı ihtiyaçlarını göz önünde bulunduruyoruz. Bekleme süresini azaltarak ve çalışanların verimliliğini artırarak müşteri memnuniyetini artıracak, bu şekilde şirketin gelirleri artıracak.

 

Özellikler:

 Sistemimiz, bankalar, hastaneler, klinikler ve diğer kuruluşların tüm organizasyonlarını desteklemektedir.
 Şu anda Türkçe ve İngilizce ve çok yakında Arapça olarak mevcuttur.
 Organizasyon arzusuna bağlı olarak farklı boyut, şekil, ve sistemli bilet makineleri sunmaktadır.
 Kablosuz ve kablolu olarak mevcuttur.
 Yüksek kalite uygun fiyatlarda.

 

Hızlı iletişim
  • 0(850)220 36 06 - 0(542)271 73 00 - 0(551) 982 68 10
  • 0(542)2717300
  • info@arella.com.tr
İletişim Formu
Hızlı iletişim